Friday, October 23, 2009

new Quest..




1.Bekas kekasih saya adalah :
Bekas? rio ferdinand.. [^_^]

2.Saya sedang mendengar :
Mama membebel suruh stop mgadap laptop

3.Mungkin saya patut :
Stop... coz dri pg smpi ke ptg mbawa ke mlm ak dok dpn bnd alah ni

4.Saya suka :
Jadik bintang sbb ak ley tgok sume owg dari ats sne!! =)

5.Sahabat-sahabat baik saya :
Ramai...kgkwn ak sume baik2 belaka...

6.Saya tak paham :
kenapa ade org x suke manchester?
And, knape ade org buang bayi kt Malaysia ni? Ish3...
7.Saya kehilangan :
hilang ape ek? Xd pape kowt..klow ad sumthing yg hilang da lme ak report polis..haha

8.Ramai yang berkata :
kemasnye bilik ngn katil kau!! (haha..bgga2)
9.Makna nama saya :
ELLY ZAWANAH
elly ~ hiasan
zawanah ~ kecerdikan

10.Cinta itu adalah:
bg ak cuma satu perasaan...

11.Saya akan cuba :
menjadi yang terbaik dlm semua perkara walaupun kdg2 ak rsa mcm impossible..haha

12.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever and ever!!!

13.Telefon bimbit saya :
w580i je..

14.Bila saya terjaga dari tidur :
mandi, pastu makan
15.Saya paling meluat apabila :
ade orang yang perasan bagus or x sedar diri
16.Pesta/Parti adalah :
sy0k klow gather with all relatives..

17.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
lady bird..
18.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
stkat 18 thn ni, ak rase time skola menengah dulu..sy0k sgt2
19.Hari ini :
blaja masak chicken curry...(febret f0od ak maa...)

20.Malam ini saya akan :
tido la...xkan nak tanam pokok lak...
21.Esok pula saya akan :
pegi Mc'd with my friends!!
22.Saya betul2 nak :
rasa camne bunuh orang yang ak benci
23.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
nasib baik la x bute..alhamdulillah..cm mn la org yg buta nk tgok mke dyeowg ek...

24.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
sh0pping [^_^]

25.Makanan Barat atau Jepun :
barat la...jepun kureng sket
26.Bilik yang terang atau gelap :
gelap...terang cmne nk tido..aiseh..

27.Makanan segera adalah :
of course la best...haha

28.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
Apiz, tutup la tv tu...

No comments:

Post a Comment